عنوان گروه خبري / اخبار تصویری . اخبار سایت .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ 
  • کد خبر : ۳۶۲۲۳
مهندس سلحشور در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت
مهندس سلحشور در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت
روزهای سوم، چهارم و پنجم شعبان که بترتیب میلاد سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام زین العابدین(ع) می باشد را خدمت عموم مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت. در متن پیام مهندس سلحشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان که ماه مناجات و دعا، ماه تهذیب و آمادگی برای میهمانی خداست از زمره ماه هایی است که باید در طی این یکماه فرصت ها و ساعات را غنیمت شمرد و با مناجات از درگاه خداوند متعال برای سربلندی مردم و میهن اسلامی مان دعا و خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کرد. ماهی که در آن کشتی نجات و منجی عالم بشریت، جهان را با قدوم خود مزین کردند.
روزهای سوم، چهارم و پنجم شعبان که بترتیب  میلاد سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام زین العابدین(ع) می باشد را خدمت عموم مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روز میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که مزین بنام روز پاسدار می باشد را خدمت پاسداران حریم ولایت و میهن عزیزمان در سراسر کشور بویژه برادر عزیزم جناب سرهنگ درویشی فرماندهی محترم سپاه ناحیه میناب و همه همکاران محترمشان که  مجاهدانه در پاسداری از این مرز و بوم تلاش میکنند تبریک عرض می نمایم و همچنین روز ولادت علمدار کربلا را که به روز جانباز مزین می باشد را خدمت جانبازان عزیز که جانانه و با از خودگذشتگی در پاسداشت ارزش های اسلامی جنگیده اند و به فیض جانبازی در راه اسلام نائل گشته اند تبریک عرض می نمایم.

ان شاءالله که همه ی مردمان سرزمینمان با الگو برداری از زندگی امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیه السلام بتوانیم به خوبی از کشتی انقلاب اسلامی محافظت و آن را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج)تحویل دهیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0