• ساعت : ۱۶:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 
  • کد خبر : ۴۲۴۸۲
در ادامه سفر مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب به چهارده روستا بخش سندرك و دیدار و گفتگو با اهالی محترم روستای دهیج.
مهندس رادمهر موضوع اینترنت روستای دهیج را از طریق تماس تلفنی با مدیر ارتباطات و فناوری استان پیگیری و مدیر کل محترم قول دادند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل اینترنت روستای مذکور را رفع نمایند.

<p>در ادامه سفر مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب به چهارده روستا بخش سندرک و دیدار و گفتگو با اهالی محترم روستای دهیج.</p> <p>در این دیدار، دهیار و شورای اسلامی روستا مسائل و مشکلات روستا را بیان کردند. &nbsp;</p> <p>مهندس رادمهر موضوع اینترنت روستای دهیج را از طریق تماس تلفنی با مدیر ارتباطات و فناوری استان پیگیری و مدیر کل محترم&nbsp; قول دادند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل اینترنت روستای مذکور را رفع نمایند. &nbsp;</p> <p>همچنین در خصوص موضوعات مطرح شده زمین مسکونی، فضای آموزشی، راه، آب شرب، فضای تفریحی و ورزشی توسط دهیار و شورای اسلامی، مهندس رادمهر به مدیران مربوطه دستور بررسی و پیگیری لازم از طریق ادارات کل استان جهت رفع مشکلات صادر نمود.</p>

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0