• ساعت : ۱۵:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ 
  • کد خبر : ۴۲۷۹۳
نشست مهندس رادمهر با مسئول بنیاد علوی استان هرمزگان
مهندس رادمهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در حوزه تغییر فرهنگ اشتغال و همچنین تحقق شعار سال گفت: مجموعه بنیاد علوی با اعطای تسهیلات مختلفی به دنبال ایجاد اشتغال‌ پایدار است اما یکی از مولفه‌های موفقیت در این حوزه را می‌توان تغییر فرهنگ اشتغال دانست و در این حوزه نبایستی صرفا به دنبال آمارسازی بود که بنیاد علوی از تقاضا محور به سمت مسئله محور در حال حرکت است که این مهمترین مورد برای رفع مشکل بی کاری درجامعه و ایجاد اشتغال پایدار می باشد و ارتقای زیر ساخت‌ها از اهداف مهم بنیاد علوی در شهرستان است که جای تقدیر دارد.

نشست مهندس رادمهر با مسئول بنیاد علوی استان هرمزگان
مهندس رادمهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در حوزه تغییر فرهنگ اشتغال و همچنین تحقق شعار سال گفت: مجموعه بنیاد علوی با اعطای تسهیلات مختلفی به دنبال ایجاد اشتغال‌ پایدار است اما یکی از مولفه‌های موفقیت در این حوزه را می‌توان تغییر فرهنگ اشتغال دانست و در این حوزه نبایستی صرفا به دنبال آمارسازی بود  که بنیاد علوی از تقاضا محور به سمت مسئله محور در حال حرکت است که این مهمترین مورد برای رفع مشکل بی کاری درجامعه و ایجاد اشتغال پایدار می باشد و ارتقای زیر ساخت‌ها از اهداف مهم بنیاد علوی در شهرستان است  که جای تقدیر دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: باتوجه به اینکه در حوزه اشتغال شهرستان میناب از ظرفیت مطلوبی برخوردار است که بنیاد علوی در حوزه اشتغال کار بسیار ارزشمندی در کشور انجام داده و امیدوارم در شهرستان میناب نیز بتواند در موضوع بی کاری و ایجاد اشتغال پایدار را با همکاری دستگا ههای عضو کارگروه اشتغال در حوزه های مختلف بویژه کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، گردشگری و ... موفقیت لازم را برای شهرستان رقم بزند.
وی افزود: در شهرستان میناب هر دستگاهی که بنیاد علوی احساس  میکند میتواند برای اشتغال پایدار واهداف این بنیاد کمک کند همکاری لازم را خواهند داشت و ما هم در کنار شما در هرجایی که نیاز بود هستیم و هدف همه ما ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می باشد .
وی در پایان از زحمات و تلاش های آقای غلامشاهی مسئول بنیاد علوی استان که قبلا نیز در بنیاد برکت در استان فعالیت داشتند که به طبع آن در شهرستان میناب طبق بررسی انجام شده کارهای بسیار خوبی انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود و گفت : از ظرفیت بیناد علوی نیز در شهرستان میناب به خوبی استفاده خواهیم نمود و در جلسات شورای اشتغال شهرستان نیز دعوت و از پیشنهادات ونظرات شما برای اشتغال پایدار در روستاها استفاده خواهیم برد.

در این دیدار آقای غلامشاهی مسئول بنیاد علوی استان گزارشی از عملکرد این بنیاد در استان و برنامه ها و اهداف این بنیاد در شهرستان ارائه نمود و گفت: بنیاد علوی با محوریت محرومیت‌زدایی و با هدف پیشرفت و آبادانی در این شهرستان مستقر شده است.
وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های اجرایی و اجرای برنامه‌های پیشران به اهداف اصلی خود برای ارتقای زیرساخت‌ها در شهرستان میناب دست یابیم.

همچنین آقای شکاری معاون مدیرکل و مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارشی از عملکرد و برنامه های سال جاری حوزه اشتغال را ارائه نمود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0