• ساعت : ۱۸:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ 
  • کد خبر : ۴۳۰۰۷
مهندس رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پیامی سالروز اقامه اولین نماز جمعه تبریك گفت.
رادمهر گفت: از تلاش همه ائمه جمعه سابق و فعلی در شهرستان میناب و منطقه توکهور و هشتبندی حضرت حجت الاسلام و المسلمین طائب، حضرت حجت الاسلام و المسلمین غفوری، حضرت حجت الاسلام و المسلمین بارانی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری و بر روح بلند ملکوتی حضرت حجت الاسلام و المسلمین معتمدی فر و حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری درود میفرستیم و از همراهی و رهنمودهای حضرت آیت الله ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان و ائمه جمعه موقت تقدیر و تشکر کرد.

مهندس رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پیامی سالروز اقامه اولین نماز جمعه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

رادمهر با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقامه نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به منظور احیای این فریضه الهی و فرمان دینی و معرفی اسلام ناب به بیان ائمه جمعه و ایجاد امید، وحدت، نشاط در کشور انجام شد.

وی افزود: روحانیت به عنوان سکان دار و پرچم داران نهضت اسلامی امام راحل (ره)، تلاش‌های خستگی ناپذیر)، اثرگذار و ماندگاری در پیشرفت انقلاب و احیای فریضه دینی نماز جمعه داشته‌اند.

رادمهر گفت: نماز جمعه یکی از دستاوردها و ارمغان بزرگ نظام اسلامی و ترسیم کننده مسیر انقلاب و دستورات اسلام و قرآن است که با نگاه بلند امام راحل برای جهان احیا شد و امروز به عنوان محور وحدت، روشنگری، ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت گذاری، تواضع، همدلی، ارائه خدمات انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان است.

وی ادامه داد: بزرگترین نقش نماز جمعه هدایتگری جوانان به سمت دفاع از دین و کشور در دوران ارزشمند دفاع مقدس با رهنمودهای ائمه جمعه بود که با فرمان امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

رادمهر گفت: از تلاش همه ائمه جمعه سابق و فعلی در شهرستان میناب و منطقه توکهور و هشتبندی حضرت حجت الاسلام و المسلمین طائب، حضرت حجت الاسلام و المسلمین غفوری، حضرت حجت الاسلام و المسلمین بارانی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری و بر روح بلند ملکوتی حضرت حجت الاسلام و المسلمین معتمدی فر و حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری درود میفرستیم و از همراهی و رهنمودهای حضرت آیت الله ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه  شهرستان و ائمه جمعه موقت  تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در ۵ مرداد ماه گفت: با پذیرش قطعنامه ۵۹۸، دشمن تصور می‌کرد که جمهوری اسلامی توانایی مقابله با حملات آنها را ندارد لذا با فریب منافقین سعی کردند تا به خیال خام خود جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما جوانان غیور ایران اسلامی به فرمان و رهبری امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند تا بار دیگر صحنه کربلا تکرار و امام تنها بماند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان به این حقیقت مهم پی برده‌اند که جمهوری اسلامی پابرجا و ماندگار است و به قیام و نهضت امام عصر (عج) متصل خواهد شد.

رادمهر در پایان افزود: در نماز جمعه این هفته در شهرستان میناب همزمان با سراسر کشور میز خدمت با حضور همه مسئولین ادارات برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات آحاد مردم مستقر می باشند.

محمد رادمهر

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0